20 Aralık 2011 Salı

Online Seyahat Acentaları Satış Stratejileri - 2

Fotoğraf Yüklemek  : Odalarınızı satışa sunduğunuz sitelerde yeterli miktarda fotoğraf bulundurmalısınız. Özellikle odalar, restaurant ve lobby resimleriniz muhakkak olmalıdır.Fotoğraflarının ve açıklamalarının kısıtlı olduğu otellere müşterilerin şüphe ile baktığı detayı unutulmamalıdır.

Tripadvisor : Otelinizin Tripadvisor' a kayıtlı olmasını sağlayınız.Tripadvisor insanların seyahat planlarını yaparken en cok kullandıkları sitelerdendir ve otel rezervasyonu yapmaya karar vermelerinde daha önce o otelde konaklamış misafirlerin yorumlarları etkili olmaktadır.Tripadvisorda oteliniz hakkında yapılmış olan olumlu-olumsuz yapılmış yorumlara  kayıtsız kalmayınız, cevap veriniz.

Kredi Kartı // Cancellation Policy : Bu konularda esnek olmanız alacağınız rezervasyon sayısını arttırır.Örneğin oteliniz Amex kabul etmiyor ise yada debit kart alamıyorsanız müşteriyi kaçırabilirsiniz.

C/In İşlemleri : İnternetten rezervasyon yaptırarak gelmiş olan misafirlerinizi çok iyi karşılamak zorundasınız, sizden resmi olmaktan çok samimi ve içten olmanızı beklediklerini unutmayınız.Güler yüzlü ve yardım sever olmanız gerekmektedir.İlk defa gelen bu misafiri repeat guest yapmak tamamen size bağlı..Sık seyahat eden kimselerin aynı destinasyonlara olan yolculuklarında ilgi gördükleri aynı otele gitmek istediklerini unutmayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder