e-tourism haberleri
9 Nisan 2012 Pazartesi
Tüketicilerin Online Seyahat Acentalarından Yakındığı Konular
Web site teknoloji sağlayıcısı QuBit tüketicilerin online seyahat acentalarından beklenti içerinde olduğu konuları özetledi.
Sitelerin kullanım kolaylığı:
Tüketiciler, daha önceki aramalarının ve alışverişlerinin sitelerde kayıtlı kalmasını istiyorlar.
Ürün açıklamaları:
Tüketiciler resim, yorum, puanlama, video gibi özelliklerinin seyahat sitelerinde kendilerine kesinlikle sunulmasını istiyorlar.
Ek masraflar:
Tüketiciler, Ek masrafların sayfa başında değilde son sayfada görüntülenmesinden rahatsız olduklarını belirtiyorlar.
Arama:
Tüketiciler arama ve filtreme faliyetlerinin yetersiz olduğunu belirtiyorlar.
İndirimler:
Müşteriler için artık sitelerde indirim ve son dakika fırsatların çok büyük bir önem kaydediyor.
Hız:
Yavaş yüklenen sayfalar, özellikle de tüketicilerin aradıkları seyahat seçeneğinin bulunmasının uzun sürmesi, çoğu zaman pekçok sayfayı birden deneyen tüketicilerin sitenizden ayrılmasına neden oluyor.
Seçenekler:
Tüketiciler, aradıkları seçeneklerin sitede yer almamasından oldukça rahatsız oluyorlar.
Daha Yeni Kayıtlar
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)